היום הגדול של דרעי • אישור מע"מ אפס וחזרה למשרד הפנים

    איתי גדסי | צילום: יעקב כהן 5 Comment on היום הגדול של דרעי • אישור מע"מ אפס וחזרה למשרד הפנים
    23:39
    09.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דובר צה"ל: תבוטל הילולת הרשב"י במירון בל"ג בעומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר ההסכמה בין שר הפריפריה אריה דרעי ושר האוצר משה כחלון, מחר (ראשון) בישיבת הממשלה השבועית צפויה הממשלה לאשר את תוכנית המע"מ אפס.

    כזכור, לאחר ויכוח בין השרים, ההסכמה התקבלה ובין היתר יופחת גובה המע"מ בתחבורה הציבורית בעלות של 650 מיליון שקלים.

    היות ומדובר בתוכנית שהייתה חלק מההסכם הקואליציוני של ש"ס ותוכנית הדגל שלה בבחירות האחרונות למען ציבור 'השקופים' – דרעי ירשום מחר ניצחון והשג לבוחריו.

    כזכור, על פי חשיפת אתר 'קול חי' צפויה הממשלה מחר גם לאשר את מינוי יו"ר ש"ס ושר הפריפריה הנגב והגליל אריה דרעי לתפקיד שר הפנים, וביום שני יאושר מינויו במליאת הכנסת.

    אל צוות לשכתו של השר דרעי מצטרפים עוזרים נוספים. בין היתר עו"ד משה ארבל המשמש כיום כיועץ לענייני חקיקה של ח"כ יואב בן צור, ימונה לרמ"ט של הפנים. רובי שמש ימונה ליועץ שר הפנים. כל זאת לצד צוות עוזרי השר כיום: יעקב בצלאל שימשיך לכהן כמנהל הלשכה, ברק סרי – דובר השר, נילי ברוש וינון אזולאי.

    כמו"כ נודע לאתר "קול חי" כי דרעי מתעקש על העברת הסמכויות בנושא המעונות לידי משרד הפנים. לדברי מקורביו, לאחר שסמכויות מנהל התכנון נלקחו ממשרד הפנים, דרעי מבקש את המעונות לשליטת משרד הפנים, בשל רפורמות שהחל לבצע במעונות עוד כשכיהן כשר הכלכלה.

    הערב כתב השר דרעי בטוייטר כי "הבטחתי וקיימתי! מחר תאשר הממשלה את תוכניתי להפחתת תעריפי התח"צ בסך 17 אחוז ובעלות שנתית של 650 מיליון שקלים. בהמשך על המים והחשמל לנזקקים".



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      "הבטחתי וקיימתי" (?)
      בנוגע לתקציב התחבורה הציבורית מדובר בתקציב כולל ממנו נהנים הציבור החרדי – רוב בוחריו של ש"ס אולי בכמה עשרות מליונים שזה אמנם סכום לא מבוטל
      אך הציבור החרדי השקופים האמיתיים במדינה מקופחים במקום הכי חשוב והכי כואב – בתשלומי שכר הוראה בו נמצאים אלפי מתפרנסים חרדים במוסדות הפרטיים שלא במסגרת אל המעיין ומוסדות החינוך המשמשים גם לחינוך ילדי ישראל וגם מקומות תעסוקה לא מקבלים את התקציב המגיע להם על פי חוק ושאמור היה להיבדק מחדש לפי ההסכמים הקואלציוניים
      למה את זה משום משום מה לא מעלים ולא מזכירים וודאי לא מעמידים כתנאי להמשך שותפותו הקואלציונית

    2. 3

      אריה אתה גדול ה' יעזור לך שתצליח עוד יותר חזק וברוך ברכת מרן תלווה אותך בהמשך דרכך לעזור ולסייע יותר לציבור ובמיוחד לציבור הספרדי

    3. 2

      איפה כל האנשים שאמרו שדרעי הוא איש של פעם ולא ידע להיסתדר עם הפוליטיקה של היום

    4. 1

      שטויות
      ש"ס הבטיחו מע"מ אפס על מוצרי יסוד כמו חלב לחם ומה קיבלנו מע"מ אפס על תחבורה ציבורית….
      זה לא מה שהבטחתם…